Wednesday 3 June 2009

Crime

- Din prima zi de când am văzut-o am ştiut că ea este aleasa de cum s-a holbat în ochii mei şi a zâmbit, iar buzele-i erau de culoarea trandafirilor, ei cresc lângă râu, sîngerii şi sălbatici.
- Când a bătut la uşa mea şi a intrat în cameră, tremuratul meu a eşuat în îmbrăţişarea lui puternică. El avea să fie primul meu bărbat, şi cu mâna atent mi-a şters lacrimile ce mi se prelingeau pe faţă.

- A doua zi i-am adus o floare. Era mai frumoasă decât orice altă femeie pe care am văzut-o. Am întrebat, "Ştii unde cresc trandafirii sălbatici? Atât de dulci şi roşii şi liberi?"
- A doua zi a venit cu un singur trandafir. A spus: " Îmi dai mie pierderile şi tristeţea ta?". Am dat din cap, şi în timp ce eram întinsă pe pat a spus " Dacă îţi arăt trandafirii, mă vei urma?"

- A treia zi m-a dus la râu, mi-a arătat trandafirii şi ne-am sărutat. Ultimul lucru pe care l-am auzit a fost un murmur, în timp ce el stătea zâmbind deasupra mea cu o piatră în pumnul său.
- În ultima zi am dus-o unde trandafirii sălbatici cresc. Şi ea stătea întinsă pe mal, vântul uşor ca un hoţ, când am sărutat-o de despărţire şi i-am spus "Orice e frumos trebuie să moară", şi m-am aplecat deasupra ei şi i-am pus un trandafir sălbatic între buze.

- Mi se spune Trandafirul Sălbatic, dar numele meu a fost Elisa Day. De ce mi se spune Trandafirul Sălbatic nu ştiu, pentru că numele meu a fost Elisa Day.


- Vino jos, Henry şi stai cu mine toată noaptea! Ştii că nu vei găsi nicio altă fată în toată lumea care să se compare cu mine!

Şi vântul a urlat, şi vântul a suflat.

- Nu pot să cobor, şi nici n-am s-o fac, să stau toată noaptea cu tine. Căci pe fata pe care o am acolo o iubesc cu mult mai mult decât pe tine.

Şi vântul a urlat, şi vântul a suflat.



S-a aplecat peste gard doar pentru un sărut, sau două, şi cu un briceag ţinut în mâna sa, l-a străpuns, şi l-a străpuns.

Şi vântul a răcnit, şi vântul a suspinat.

Vino să îl apuci de mâinile sale albe ca de ceară, vino să îl apuci de picioarele sale. Apoi aruncă-l în fântâna atât de adâncă, ce are mai mult de 30 de metri adâncime.

Şi vântul a urlat, şi vântul a suflat.

- Rămâi acolo, pentru totdeauna, Henry. Până când carnea are să îţi cadă de pe oase, pentru că fata pe care o ai acolo poate să te aştepte o eternitate până să te întorci acasă.

Şi vântul a urlat, şi vântul a suflat.

O pasăre s-a aşezat pe Henry.

2 comments: